خرید میلگرد از کارخانه

مشاهده قیمت روز انواع میلگرد

خرید میلگرد از کارخانه

سرفصل‌ها

خرید میلگرد از کارخانه : نه تنها در حوزه آهن آلات ساختمانی و مشتقات فولاد، بلکه در اکثر قریب به اتفاق مشاغلی که به عرضه یک محصول خاص مشغولند، خریداران ترجیح می‌دهند تا جنس مورد نیاز خود را از تولیدکننده اصلی خریده یا حداقل از حلقه‌های بالاتر زنجیره تأمین (واسطه‌هایی که به تولید یا واردکننده نزدیک‌ترند) تهیه نمایند.

دلیل این کار چیست؟ صرف هزینه پایین‌تر که ماحصل حضور افراد یا مجموعه‌های کم شمارتر و به فراخور آن دریافت سود کمتر ایشان می‌باشد. به بیانی ساده‌تر با حذف واسطه‌ها، مبلغ پرداختی به قیمت میلگرد کارخانه یا واردکننده اصلی نزدیک‌تر است.

چرا خرید یک محصول از کارخانه بصرفه است؟

از مزایای خرید میلگرد از کارخانه و به طور کلی خرید مستقیم کالاها از کارخانه های سازنده شان می توان به موارد زیادی اشاره کرد:

  • اول از همه تفاوت قیمت کارخانه و واسطه‌هاست که می‌توان آن را به عنوان مهمترین مزیت این کار برشمرد. در اغلب موارد یک کالا تا زمانی که به فروشندگان خرد برسد توسط چند واسطه‌گر خرید و فروش می شود و از آنجایی که هر واسطه مقداری سود بابت خرید و فروش آن کالا دریافت می کند ، هنگاهی که کالا به فروشندگان خرد محلی می رسد، تفاوت قیمت فاحشی با قیمت اصلی کارخانه سازنده دارد.

بنابراین پاسخ سوالی که در ابتدای مطلب مطرح کردیم این است که خرید مستقیم از کارخانه قطعاً از نظر هزینه برای خریداران به صرفه تر است.

  • اطمینان از اصالت کالا، خاطر جمعی از کیفیت بالای اجناس که با نام برند سازنده آن رابطه مستقیم داشته و همچنین امکان خرید محصولی سفارشی و شخصی‌سازی شده برای خریدار نیز از دیگر مزایای خرید از کارخانه می‌باشد.

با توجه به این تعریف که بسیاری از مردم بدان باور داشته و تا حد زیادی هم درست است، پس چرا واسطه‌ها کماکان به بقای خود ادامه داده و با مراجعه عموم خریداران به درب کارخانه‌ها از معادلات تجاری حذف نمی‌شوند؟!

مزایای خرید از واسطه‌ها

بدون شک همه افرادی که به نحوی با انواع بازارها در ارتباط هستند، درباره واسطه‌گری شنیده اند و از میزان تأثیرگذاری آنها در بازار مطلع هستند. تقریباً می توان گفت در هر جایی که تقاضا برای کالا یا خدماتی وجود داشته باشد ، واسطه‌ها نیز حضور دارند. این افراد با توجه به نوع فعالیتشان تأثیر زیادی در مقوله‌هایی نظیر قیمت کالا یا میزان عرضه و تقاضا می گذارند.

این اشخاص یا مجموعه‌ها عموماً از فاصله ای که میان سازندگان و خریداران وجود دارد استفاده کرده و کالاها را به صورت عمده از کارخانه ها خریداری می کنند و سپس با قیمتی بالاتر در بازار عرضه می کنند.

امکان خرید محصول در حجم و با تنوع دلخواه

نخستین و شاید مهمترین سوال در خصوص نیاز ما به حلقه‌های میانی زنجیره تأمین یا همین واسطه‌ها این است، آیا کارخانجات به طور مستقیم به ما محصول می‌فروشند؟

مجموعه‌ای را تصور کنید که سالیانه میلیون‌ها تن آهن به اشکال مختلف نظیر خرید نبشی یا خرید تیرآهن خروجی آن است . آیا چنین مجموعه‌ای به فردی که برای ساخت یک ویلا یا آپارتمانی ۵ طبقه به مقدار اندکی ماده اولیه (در مقایسه با مقدار مذکور) نیاز دارد به درستی پاسخ داده و یا اصلاً در چنین ابعادی به وی جنس می‌فروشد؟ آیا این مجموعه ترجیح نمی‌دهد که به جای این کار با یک انبوه‌ساز یا فروشنده عمده سرشناس وارد معامله شود؟

با صرف نظر از استثنائات پاسخ کاملاً مشخص است! در بهترین حالت این مجموعه‌ها نمایندگی‌های فروش خود را به ما معرفی می‌کنند که عملاً همین واسطه‌ها هستند.

امکان خرید محصول در حجم و با تنوع دلخواه

 

فاصله جغرافیایی کم

یکی دیگر از دلایلی که خریداران به تهیه کالاهای مورد نیاز خود از واسطه ها روی می آورند این است که آنها اغلب از محل کارخانه ای که محصول مورد نظر آنها را تولید می کند مطلع نیستند. بسیاری دیگر از آنها نیز افرادی هستند که به دلیل فاصله مکانی زیاد با کارخانه ترجیح می دهند از فروشنده هایی که در نزدیکی آنها حضور دارند، خرید کنند.

به عنوان مثال یک متقاضی خرید این محصولات در کرج، با فرض دانستن محل دقیق این کارخانجات در میانه، نیشابور یا دیگر شهرها و همچنین با فرض فروش مستقیم کالا به وی ، آیا ترجیح نمی‌دهد که به جای تحمل زحمت رفت و آمد و همچنین هزینه‌های لجستیکی به بازار آهنی نظیر شادآباد یا مراکز نزدیکتر مراجعه کند؟!

 ارائه مشاوره فنی و رایگان

کارخانه‌ای که می‌تواند با حرفه‌ای‌ها کار کند، متأسفانه زمان، هزینه و انرژی خود را صرف مشاوره دادن به خریداران جزء نمی‌کند! امری که فروشندگانی نظیر آهندان و کارشناسانش در روی دیگر سکه آن را به طریقی قابل توجه انجام داده و به اجرای ایده‌ال آن اهتمام می‌ورزند.

‌با توجه به این توضیحات از دیگر عواملی که باعث می شود خریداران قید خرید از سازنده اصلی را بزنند و سراغ واسطه ها بروند، عدم وجود راه ارتباطی مناسب با تولید کنندگان است. در بسیاری از موارد کارخانه های سازنده سازوکار مناسبی برای ارتباط و پاسخگویی به مشتریان خرد و ثبت سفارشات آنها ندارند. این موضوع باعث می شود که خریداران بعد از اینکه نتوانستند راهی برای ارتباط مستقیم با کارخانه سازنده پیدا کنند، اقدام به خرید از فروشندگان میانی کنند.

در تکمیل این مطالب می‌توان به مشخص نبودن زمان تحویل کالا از درب کارخانه و عدم تعویض یا بازپس‌گیری جنس به اشتباه خریداری شده توسط کارخانه ها نیز اشاره کرد.

آهندان، میانبری برای خرید میلگرد از کارخانه

همانطور که گفته شد بسیاری از کارخانجات ترجیح می‌دهند تا به جای کار کردن با ده‌ها خریدار خرد و مشکلاتی که این نوع همکاری برای آن‌ها به همراه دارد، با یک یا چند شرکت سرشناس وارد همکاری شده و با فروش عمده کالا به آن‌ها، با مشتریانی کم تعدادتر اما با حجم تراکنش‌های بیشتر همکاری داشته‌ باشند.

آهندان به عنوان برند مجموعه دانش آهن نوین نامیست که قادر به عرضه محصولات فولادی مورد نیاز شما بوده و می‌تواند به عنوان نماینده کارخانجات معتبر سراسر کشور در این حوزه شما را در امر خرید میلگرد از کارخانه یاری نماید.

امروزه با تلفیق زندگی اکثر افراد جامعه با تکنولوژی و اینترنت، ایجاد ارتباط بین افراد بسیار ساده تر از گذشته شده است. به عنوان مثال یک خریدار بالقوه تقریباً با هر سطحی از تحصیلات و آگاهی، می تواند برای خرید میلگرد از کارخانه به سادگی با جستجوی نام کارخانه تولید کننده میلگرد ، به اطلاعات ارتباطی آن تولیدکننده مانند آدرس، پست الکترونیکی و شماره های تماس آن دست پیدا کرده یا حداقل استعلام قیمت نیازمندی‌هایش را بگیرد.

آهندان، میانبری برای خرید میلگرد از کارخانه

شایان ذکر است که مجموعه پیش روی در کسوت عرضه‌کننده انواع آهن آلات ساختمانی و صنعتی مانند میلگرد آجدار ، قوطی پروفیل ، تیرآهن ، نبشی و محصولات متنوع دیگر در راستای سهولت مشتریان برای ارتباط با این واحد فروش و ثبت سفارشات و استعلام قیمت ها، راه های مختلفی را برای خریداران محترم خود در نظر گرفته است.

ارتباط با آهندان

خریدارن محترم می توانند برای خرید میلگرد از کارخانه آهن نوین و همچنین تهیه دیگر محصولات این مجموعه با شماره های ۰۲۱۶۶۳۱۷۰۵۷ و ۰۲۱۶۶۳۱۴۰۹۳ تماس بگیرند. همچنین شماره های ۰۹۱۲۳۰۲۳۲۲۱ و ۰۹۱۲۶۴۴۶۰۴۳ نیز برای مشتریانی که قصد دارند از طریق پیام رسان واتساپ اقدام به خرید یا اخذ مشاوره نمایند محیاست.

خریداران محترم همچنین می توانند از طریق پست الکترونیک شرکت به آدرس info@ahandon.com با آهندان نامه‌نگاری‌های رسمی خود را داشته باشند.

4 دیدگاه دربارهٔ «خرید میلگرد از کارخانه»

  1. من دنبال خرید میلگرد از کارخانه ام و تقریبن همه مطالب ۲ – ۳ صفحه اول گوگل رو خوندم، میتونم بگو هیچ کدوم به شسته رفتگی و مختصر مفید بودن مطلب شما نبود. ممنونم از راهنماییتون.

  2. مختصر و مفید، بهترین مطلبی بود که در خصوص خرید میلگرد از کارخانه تو نت خوندم.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفت + 9 =